Jag kunde inte ana...

...att det skulle vara såhär mycket med att börja plugga. Har använt mina senaste dagar till stress, studier, läsning och fix med CSN, studentportal, inköp av böcker m.m. Jag visste att jag skulle börja plugga, men jag visste inte att HELA mitt liv skulle börja plugga.

Utöver heltidsstudier har jag kvar 20% som fritidsledare, 25% på tjejjouren, styrelsearbete i Roks (säkert 20-25%). Det känns överamitiöst att köpa träningskort. Det känns som om jag kommer bryta alla sociala kontakter, sluta kolla teve, läsa böcker och göra utflykter, för att inte tala om krogen. Nej, tack och hej, slut för mig, socionomprogrammet har tagit över mitt liv!



Mitt nya hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0