ÖFA-magi

    Hemkommen från helt fantastisk föreställning med ÖFA på Stadsteatern. De är grymma och så himla bra. Jag är glad och peppad nu! Alla tjejer (och killar) i världen borde få se dom! Man blir så glad över att vara tjej, och man blir sjukt sugen på att också göra något kreativt som har mening och budskap.

    However. Imorgon är det vi (ReSisters) som tar över Stadsteatern. Det blir JAG-festival med lindyhop, testa på att DJ:a, självförsvar, myshörna, gratisfika m.m. På kvällen spelar Kraa, Lissy Dancefloor Disaster m.fl. Det kommer bli en afton att minnas! Läs mer.

    Dessutom är det kanelbullens dag imorgon, och jag orkar inte tänka på att jag borde läsa 300 sidor tråkigheter i helgen.

    Juste, imorse var jag med i radion (p4 Uppland) och pratade om festivalen imörra. Det vart också en oprovocerad introtävling redan innan morgonkaffet. Det låter inte kanon, men det finns att lyssna på här (kl.08.40 ca.).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0